Luk Denne hjemmeside vil arkivere cookies på Deres computer. Hvis De fortsätter med at benytte vores hjemmeside, accepterer De hermed vores måde at anvende cookies på. De vil kun modtage denne information en gang, så denne information vil ikke blive vist näste gang De besöger vores hjemmeside. Læs mere omkring brugen af cookies her

Supporttyper

Vi kan tilbyde dig support, som opfylder dit særlige behov, uanset om du har et stort antal af vores produkter eller blot en enkelt seddeltæller til optælling af dagens beholdning.

Lad os sammen se nærmere på det udvalg af supportmuligheder, som vi tilbyder. Du har muligvis noget udstyr, som er afgørende for din forretning, og som derfor kræver ekstra opmærksomhed sammenlignet med det almindelige udstyr. Vores supportmuligheder kan derfor tilpasses, så de opfylder dine særlige behov, og du betaler kun for det, du har brug for.

Service_1

On-site Service på stedet

Hvis du bruger dit udstyr hyppigt og ønsker en forsikring om, at du har adgang til support, når du har brug for det, er dette noget for dig.

Læs mere

Perfekt til:

• Adgang til support, når du har behov for det
• Brugere, som bruger udstyr jævnligt og har brug for, at udstyret kører uden afbrydelser
• Brugere, som ønsker en komplet support- og servicepakke

 

On-site Service på stedet

Vi kan tilbyde serviceaftaler til dit udstyr eller dine systemer gennem vores landsdækkende lokale serviceteam. Kunder med en serviceaftale har let adgang til telefonsupport via vores servicecenter og on-site-support, som dækker alle omkostninger til reservedele og arbejdsløn, mod betaling af et årligt gebyr.

Servicesupport er normalt tilgængeligt mandag til torsdag fra kl. 8.30 til kl. 16.30 og fredag fra 8.30 til 16.00.

 

Tilbehør

Kunder uden serviceaftale

Til vores kunder, der ikke ønsker at indgå en serviceaftale.

Læs mere

Perfekt til:

  • Adgang til support når du har brug for det.
  • Brugere, der ikke er afhængig af, at udstyr evt. står stille nogle dage.
 

Vi tilbyder at udfører service efter aftale på tid og materiale basis.

Kunder vil have mulighed for at fejlmelde deres udstyr på vores service-telefon, vi vil efterfølgende sende en tekniker til kunden inden for ca. 5 arbejdsdage.

 

Tilbehør

Udvidet serviceavtale

Til kunder med særlige krav, f.eks. kunder med udvidede åbningstider eller kunder med spidsbelastningsperioder, som ikke ligger i det "normale" tidsrum fra 8 til 16, kan vi tilbyde forskellige supportmuligheder, f.eks. telefonsupport eller on-site support om aftenen eller i weekenden inden for et nærmere specificeret tidsrum.

Læs mere

Perfekt til:

  • Cash Centre og værditransportfirmaer med udvidede skift
  • Steder med spidsbelastningsperioder
 

Venligst kontakt os for at drøfte dine specifikke krav.

 

Tilbehør

Passende løsninger

CDS-9 is a winner

The 4th generation of Cash Recycling Systems, CDS-9, is a winner of the Red Dot Award.

CDS-9 is a winner

ICX Active-9

The new mid-range class of coin sorters

ICX Active-9